FAQ

  • Na wyświetlaczu mojej lodówki zapaliła się lampka informująca o konieczności wymiany filtra. Co to oznacza?

 

Zapalona lampka oznacza to, że filtr wody zamontowany w lodówce należy wymienić na nowy, gdyż najprawdopodobniej skończył się jego czas przydatności do użycia.

 

  • Czym są filtry do lodówek i do czego służą? 

 

Podstawowym elementem filtra do lodówek jest blok węglowy, wykonany ze specjalnej mieszanki zbitego węgla aktywnego.

Taki wkład służy do "wyłapywania" wszelkich zanieczyszczeń zawartych w  wodzie.

Bardzo często woda jest dostarczana do naszych domów wiekową siecią wodociągową i nie trudno w niej o "migrujące" metale i inne zanieczyszczenia, które są niebezpieczne nie tylko dla sprzętu (lodówki), ale również dla zdrowia naszego i naszych bliskich.

 

 

  • Jak często wymieniać filtr w lodówce?

 

Producenci filtrów do lodówek zalecają wymianę co 6 miesięcy (po tym czasie wkład węglowy może się "zbijać" i tworzyć puste przestrzenie, przez które będzie przedostawała się woda) Filtr przestanie wtedy spełniać swoją funkcję.

 

 

  • Czy mogę używać lodówki w której zużył się filtr ?

 

W lodówce zamontowany jest zegar odliczający czas 6 miesięcy od chwili wymiany filtra, jednak istnieje możliwość "oszukania"  go przez zresetowanie komputera.  

Po takiej czynności lodówka zacznie odliczanie od początku, jak w przypadku wymiany filtra .

Takie postępowanie nie jest jednak przez nas zalecane, ponieważ dłuższe użytkowanie lodówki ze zużytym filtrem może doprowadzić do zatkania instalacji wewnętrznej lodówki i w rezultacie do jej awarii.

 

  • Jaki filtr powinienem kupić do mojej lodówki?

 

Filtry do lodówek dzielimy na 2 rodzaje:

-Filtr wewnętrzny - montowany w środku lodówki.

-Filtr zewnętrzny (liniowy) - montowany na wężyku doprowadzającym wodę z sieci wodociągowej, do naszej lodówki.

 

Jeżeli na wężyku doprowadzającym wodę do lodówki znajduje się filtr, oznacza to, że lodówka potrzebuje filtra zewnętrznego, jeżeli tak nie jest filtr znajduje się w środku.

Informację o modelu filtra pasującego do lodówki  odnaleźć można na stronie producenta lodówki, w instrukcji obsługi lub pod adresem http://www.filtreo.pl W razie problemów zachęcamy do kontaktu.

 

 

 

  • Jak zamówić filtr ?

 

Nic prostszego !

Wystarczy zarejestrować się w naszym sklepie (jest też opcja logowania kontem Facebook lub Google+).

 Wybrać  odpowiedni produkt, dodać go do koszyka, a następnie kliknąć "złóż zamówienie". Dalej należy postępować wg. instrukcji wyświetlanych na ekranie.

 

Dajemy również możliwość złożenia zamówienia telefonicznie pod numerem 500031821. Towar wysyłamy wówczas za pobraniem.

 

  • Jaki jest termin realizacji zamówienia ?

 

Wszystkie zamówienia wysyłane kurierem i realizowane na terenie Polski, złożone do godziny 13:00 (przy wybraniu opcji zapłaty przy odbiorze , lub tzw. "szybkiego przelewu")  dostarczane są na następny dzień roboczy.

 

Zamówienia realizowane na terenie Polski  (wysyłane kurierem) złożone lub opłacone po godzinie 13:00, dostarczane są najczęściej w 2 dni robocze.

 

  • Jak wymienić filtr w lodówce?

 

Jeśli masz problem z wymianą filtra, przejdź na stronę filtreo.tv i obejrzyj odpowiedni film instruktażowy. Prezentacje przedstawiają sposób montażu filtrów Seltino, jednak kompatybilne oryginały instaluje się w ten sam sposób. Jeśli film nie pomógł, skontaktuj się z nami :).

 

 

  • Wymieniłem filtr w lodówce, jednak lampka kontrolna nadal pali się na czerwono.

 

W lodówce zamontowany jest zegar odliczający 6 miesięcy od chwili wymiany filtra, jednak w żaden sposób nie jest on połączony z filtrem. Dlatego po każdej wymianie filtra należy zresetować pamięć zegara. Aby to zrobić, należy wcisnąć i przytrzymać przez około 3 sekundy przycisk „reset” znajdujący się w panelu sterującym lodówki. Po tej operacji dioda powinna zgasnąć (lub zmienić kolor).

 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel