ZAMÓWIŁEM ZŁY FILTR - CO DALEJ?

Nic się nie stało.
Jeżeli z jakiegoś powodu zamówiłeś zły filtr, możesz bezpłatnie dokonać zwrotu, lub wymiany.

Jeżeli jesteś naszym zarejestrowanym klientem:

1. Zaloguj się

2. Kliknij w Twoje konto.


 

3.W sekcji "Zwrot towarów" kliknij w "Dodaj zwrot".


4.Wybierz towary i ilość, jaką chcesz zwrócić. Kliknij przejdź dalej



5. Kliknij w przejdź dalej

 

6.Teraz wybierz sposób rozliczenia. Możesz skorzystać z opcji przypisania salda, do konta klienta. Albo poprosić o zwrot środków. Kliknij "Przejdź dalej"




7.Wydrukuj zgłoszenie, oraz etykietę i zanieś paczkę do dowolnego paczkomatu.


8. Nadaj paczkę w paczkomacie:

Na ekranie Paczkomatu wybierz „Chce wysłać paczkę” a następnie „Mam już przesyłkę ze specjalną etykietą”.
Zeskanuj kod kreskowy przesyłki znajdującego się na etykiecie. Możesz również nadać przesyłkę wybierając opcję
"Mam specjalny kod", gdzie następnie musisz wpisać 6 cyfrowy "Kod nadania", znajdujący się po prawej stronie
etykiety, w jej górnym rogu. Pamiętaj, aby nie pomylić tych numerów znajdujących się na etykiecie, ponieważ
Paczkomat nie otworzy wtedy skrytki, aby nadać zwrot. Komunikaty pojawiające się na ekranie Paczkomatu
przeprowadzą Cię przez proces nadania paczki zwrotnej.

GOTOWE!

 

Jeżeli nie rejestrowałeś się, podczas składania zamówienia:
Wystarczy, że napiszesz do nas na kontakt@filtreo.pl lub zadzwonisz pod numer telefonu 500031821.



W celu poprawienia jakości usług korzystamy z plików cookies. Więcej informacji: Polityka prywatności i cookies. Pozostając na stronie, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie tej technologii. Pamiętaj, że możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w ustawieniach Twojej przeglądarki.
Rozumiem
pixel