ZAMÓWIŁEM ZŁY FILTR - CO DALEJ?
Nic się nie stało.
Jeżeli z jakiegoś powodu zamówiłeś zły filtr, możesz bezpłatnie dokonać zwrotu, lub wymiany.
Jeżeli jesteś naszym zarejestrowanym klientem:
1. Zaloguj się
2. Kliknij w Twoje konto.
3.W sekcji "Zwrot towarów" kliknij w "Dodaj zwrot".
4.Wybierz towary i ilość, jaką chcesz zwrócić. Kliknij przejdź dalej
5. Kliknij w przejdź dalej
6.Teraz wybierz sposób rozliczenia. Możesz skorzystać z opcji przypisania salda, do konta klienta. Albo poprosić o zwrot środków. Kliknij "Przejdź dalej"
7.Wydrukuj zgłoszenie, oraz etykietę i zanieś paczkę do dowolnego paczkomatu.
8. Nadaj paczkę w paczkomacie:
GOTOWE!
Jeżeli nie rejestrowałeś się, podczas składania zamówienia:
Wystarczy, że napiszesz do nas na kontakt@filtreo.pl lub zadzwonisz pod numer telefonu 500031821.